Sunday, September 6, 2009

Pembaharuan Minda

Assalamu'alaikum,
6 september 2009 bertepatan dengan 15 ramadhan merupakan hari yang bersejarah bagi saya kerana hari inilah blog ini saya wujudkan sebagai tempat saya meluahkan apa yang tersimpan di dalam hati saya. Pembaharuan minda merupakan blog yang saya wujudkan untuk memberikan sedikit sebanyak maklumat baik yg bersifat keagamaan, pengalaman, dan keadaan politik semasa yg berlaku baik di dalam mahupun di luar negara.

Saya bukannya seorang ulama atau ahli politik tetapi sebagai masyarakat yang mempunyai akal fikiran yang waras saya merasa terpanggil untuk memberikan idea saya selama ianya tidak bercanggah dengan nilai islam. Untuk itu saya berharap blog ini dapat bermanfaat dan menjadi inspirasi bagi saya untuk memberikan yang terbaik terutamanya bagi saya sendiri.

Sekiranya pembaca blog ini tidak sependapat dengan pendapat saya sila berikan komen anda supaya blog ini dapat kita kongsi bersama-sama dengan yang lain. Sekian terima kasih.....

2 comments:

  1. tahniah! welcome to blogger..hihi..rajin2 la menulis yer..ilmu utk dikongsi..:)

    ReplyDelete